Auteur
JosephTucker
23 Mar 2025 - 12:52:47
3 Posts
Wat denken jullie, hoe ziet de toekomst van Oranje eruit na het EK van vorig jaar? Ik vond ze eigenlijk best sterk spelen, vooral tegen Frankrijk. Maar we missen nog steeds die echte afmaker voorin.

up
HunterLindt
23 Mar 2025 - 12:55:40
4 Posts
Mee eens! Verdediging stond als een huis, maar voorin... tja, Depay is niet meer de oude. Misschien tijd om jonge talenten meer kansen te geven?

Hier trouwens een goed overzicht van alle spelers die in aanmerking komen voor het nationale team:https://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_voetbalelftal

Zit best wat potentieel tussen!

up
JaydenSchardt
23 Mar 2025 - 12:57:25
3 Posts
Klopt helemaal. Ik hoop eigenlijk dat Brobbey zich nog meer ontwikkelt, hij heeft fysiek en snelheid. Alleen mist hij soms nog de finesse. Wat vinden jullie van Zirkzee trouwens?

up
JosephTucker
23 Mar 2025 - 12:57:40
3 Posts
Zirkzee speelt goed bij Bologna, maar of hij het internationale niveau aankan? Misschien als pinch-hitter. Maar we hebben echt iemand nodig zoals Van Persie toen – klinisch, koel, en betrouwbaar. Mis soms die "killer instinct" voor het doel.

up
HunterLindt
23 Mar 2025 - 12:58:33
4 Posts
Ja, Van Persie was echt next level. Maar ik denk dat we ook naar de jeugdopleidingen moeten kijken. Ajax en PSV leveren nog steeds goeie jongens af, maar je ziet dat veel talenten naar het buitenland gaan voor ze echt kunnen doorbreken bij Oranje.

En even off-topic: weten jullie dat sommige jonge spelers nu al via gamified platforms extra inkomsten krijgen? Check bijvoorbeeld Chicken Road , daar draaien zelfs e-sporters aan mee. Bizar hoe de werelden van sport en gaming steeds meer overlappen.

up
JaydenSchardt
23 Mar 2025 - 12:58:58
3 Posts
Haha serieus? Nog niet van Chicken Road gehoord, maar klinkt wel als iets voor de jongere generatie
Maar goed, terug naar Oranje – hoe denken jullie over Reijnders op het middenveld? Ik vond hem verrassend sterk tegen Italië.

up
JosephTucker
23 Mar 2025 - 12:59:23
3 Posts
Reijnders is echt een baas op het middenveld, mooie passes en goed overzicht. Misschien kan hij samen met Frenkie een gouden duo vormen. Alleen hopen dat hij fit blijft...

up
HunterLindt
23 Mar 2025 - 12:59:40
4 Posts
Frenkie + Reijnders = 🔥🔥🔥
Nu alleen nog iemand die de goals maakt en dan zijn we er bijna. Zin in de Nations League straks, hopelijk zien we dan weer wat nieuwe gezichten.

up
HunterLindt
23 Mar 2025 - 13:00:05
4 Posts
Frenkie + Reijnders = +++
Nu alleen nog iemand die de goals maakt en dan zijn we er bijna. Zin in de Nations League straks, hopelijk zien we dan weer wat nieuwe gezichten.

up
JaydenSchardt
23 Mar 2025 - 13:01:14
3 Posts
Zeker weten. Misschien verrast Koeman ons nog met een gekke selectie. Afwachten maar!

up